1, Az első lépés, hogy meg kell várni míg a pályázat kiírója kiküldi számunkra az e-mailt, amiben arról értesítenek, hogy benyújtható a kérelem:
——————————–
“Tisztelt Pályázó!
Köszönjük a Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja programba jelentkezését!
Kérjük az alábbi linkre kattintva lépjen be a pályázatkezelő rendszerbe, kattintson a zöld színű „Vállalkozás támogatási kérelem indítása” feliratú gombra, töltse ki a megnyíló űrlapot, majd véglegesítse a beküldés gombra kattintva a támogatási kérelmét.
https://digitalisvallalkozas.neum.hu/userarea
Üdvözlettel:
Neumann Nonprofit Közhasznú Kft.”
Az oldalra belépve, ez a kép fogad:
Itt meg kell nyomni a zöld gombot, de csak azután, hogy a következő dokumentumokat előkészítettük:
A kérelem 5 lapból áll, és köztük a jobb alsó sarokban található felirattal tudunk váltogatni (Ne a zöld gombot nyomjátok meg!)
A kiválasztható csomagok másképp fognak szerepelni, mint az korábban az előregisztráció során voltak:
Itt célszerű az Alap + Bővített csomagot választani, mert így sokkal nagyobbak a lehetőségeink és többet kapunk, mint a csak alapcsomag esetén. (400e Ft vs. 1.500e Ft)
A nyilatkozat partner vagy kapcsolt vállalkozásról esetén, ha nincs, akkor a NEM -et kell választani annak ellenére, hogy a másik választási lehetőség is hasonlóképpen értelmezhető.
Kérdés lesz a kérelem kitöltése során, hogy mennyi a vállalkozás mérlegfőösszege. A mérlegfőösszeg az éves beszámoló mérlegének mindkét oldalán, az eszközök (aktívák) és a források (passzívák) összegzésénél található és egy megegyező számot jelent, nagyjából így:
Tehát az előző évi mérlegfőösszeg jelen esetben 5.984e Ft
A következő lapon, ehhez hasonló válaszokat lehet adni, illetve kezdő időpontnak egy március végi, áprilisi időpontot célszerű megjelölni, míg zárásnak 3-6 hónappal későbbit.
Ha nyilatkoznunk kell róla, hogy a mostani weboldalunk nem felel meg a vállalati céloknak, akkor azt a nyilatkozatot itt tudjuk az 5. fül legvégén feltölteni.
Ha minden adatot kitöltöttünk, akkor a legvégén kell megnyomni a zöld gombot a jobb alsó sarokban. Ha mindent rendben talált a rendszer, akkor beküldhetjük a kérelmünket nyugodtan.
A pályázat beadása után, a fiókunkban ezt kell látnunk:
A Szállítók kiválasztása majd a nyertes pályázati döntés után lehetséges. Mi a Sonrisa Informatikai Kft-t javasoljuk, mert ők a sellvio.com rendszerével készítik a weboldalakat és a webáruházakat is. Erről a későbbiekben még küldünk információkat természetesen.
Remélem tudtunk segíteni Nektek!
SEGÍTÜNK A FOLYAMATBAN
Töltsd ki az űrlapot és kollégáink segítenek végigezetni a folyamaton. Segítünk a pályázat során és a teljes kivitelezésben is. Tapasztald meg, hogyan teszi a Sellvio lehetővé a hatékony adminisztrációt, a vásárlói élmény növelését és a globális piacra lépést egyetlen platformon belül. Ne maradj le, vedd fel velünk a kapcsolatot most, és ismerd meg a webáruházak jövőjét!
Adataid biztonságban vannak
A Sellvio.com egy innovatív, mesterséges intelligenciával támogatott webáruház platform, amely tökéletesen alkalmazkodik a modern B2B és B2C igényekhez. Integrált eszközeivel, többnyelvű támogatásával és széleskörű testreszabhatóságával ideális választás mind kisvállalkozások, mind nagyobb vállalatok számára. Legyen szó automatizált termékkezelésről, intelligens marketingmegoldásokról vagy professzionális biztonsági rendszerekről, a Sellvio garantáltan hatékonyan támogatja online jelenlétedet és növekedésedet.
Csatlakozz te is az elégedett ügyfelekhez, és fedezd fel, hogyan tehetjük vállalkozásodat sikeresebbé az online térben!
Copyright, Minden jog fenntartva. Boost360 2025